PRZEKAZYWANIE INFORMACJI ZWROTNEJ
Informacja zwrotna jest istotną częścią dialogu między menedżerami a ich bezpośrednimi podwładnymi. Informacje zwrotne nie tylko wzmacniają pozytywne zachowania i zachęcają do rozwoju, ale mogą również zapobiegać problemom z efektywnością lub identyfikować je na wczesnym etapie. Większość menedżerów i liderów wie, że powinni przekazywać informacje zwrotne. Jednak wielu nie jest do końca pewnych, jak rozpocząć rozmowę – zwłaszcza jeśli odkładają ją od jakiegoś czasu. Ten warsztat skupia się na umiejętności udzielania informacji zwrotnej i znaczeniu nawiązywania regularnego dialogu z pracownikami. Szkolenie przekazuje dobre praktyki przekazywania informacji zwrotnej pracownikom: jak się do niej przygotować, jak ją przekazać i jak wykorzystać ją jako narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników.
Dzięki naszemu szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- Wykorzystywać informacje zwrotne jako narzędzie zaangażowania
- Przekazywać pracownikom informacje zwrotne w komfortowy i pewny sposób
- Tworzyć wraz z pracownikiem rozwiązania zwiększające jego efektywność
- Odpowiadać na wszelkie wątpliwości pracowników dotyczące tego, czego się od nich oczekuje
- Skutecznie zarządzać oporem pracowników
- Zawierać z pracownikami „kontrakt feedbackowy”, aby uniknąć problemów w przyszłości
- Postępować z pracownikami, którzy nie dotrzymują ustaleń z rozmowy feedbackowej.
Program
- Efektywny model informacji zwrotnej
- Kiedy przekazywać informacje zwrotne
- Co decyduje o skuteczności informacji zwrotnych i jak je formułować
- Ustalanie zasad dotyczących informacji zwrotnych w zespole lub organizacji.
- Zarządzanie reakcjami pracowników na trudne lub nieoczekiwane informacje zwrotne
- Wiarygodność menedżera przekazującego informacje zwrotne
- Rozwiązywanie powtarzających się problemów.