background

Sztuka feedbacku

PRZEKAZYWANIE INFORMACJI ZWROTNEJ

Informacja zwrotna jest istotną częścią dialogu między menedżerami a ich bezpośrednimi podwładnymi. Informacje zwrotne nie tylko wzmacniają pozytywne zachowania i zachęcają do rozwoju, ale mogą również zapobiegać problemom z efektywnością lub identyfikować je na wczesnym etapie. Większość menedżerów i liderów wie, że powinni przekazywać informacje zwrotne. Jednak wielu nie jest do końca pewnych, jak rozpocząć rozmowę – zwłaszcza jeśli odkładają ją od jakiegoś czasu. Ten warsztat skupia się na umiejętności udzielania informacji zwrotnej i znaczeniu nawiązywania regularnego dialogu z pracownikami. Szkolenie przekazuje dobre praktyki przekazywania informacji zwrotnej pracownikom: jak się do niej przygotować, jak ją przekazać i jak wykorzystać ją jako narzędzie do zwiększania zaangażowania pracowników.

Dzięki naszemu szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Wykorzystywać informacje zwrotne jako narzędzie zaangażowania
  • Przekazywać pracownikom informacje zwrotne w komfortowy i pewny sposób
  • Tworzyć wraz z pracownikiem rozwiązania zwiększające jego efektywność
  • Odpowiadać na wszelkie wątpliwości pracowników dotyczące tego, czego się od nich oczekuje
  • Skutecznie zarządzać oporem pracowników
  • Zawierać z pracownikami „kontrakt feedbackowy”, aby uniknąć problemów w przyszłości
  • Postępować z pracownikami, którzy nie dotrzymują ustaleń z rozmowy feedbackowej.

Program

  • Efektywny model informacji zwrotnej
  • Kiedy przekazywać informacje zwrotne
  • Co decyduje o skuteczności informacji zwrotnych i jak je formułować
  • Ustalanie zasad dotyczących informacji zwrotnych w zespole lub organizacji.
  • Zarządzanie reakcjami pracowników na trudne lub nieoczekiwane informacje zwrotne
  • Wiarygodność menedżera przekazującego informacje zwrotne
  • Rozwiązywanie powtarzających się problemów.

Długość: 1 dzień

background

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej
i umówić się z naszym trenerem-coachem:
kontakt@coachu.pl