Praca hybrydowa kreuje nowe wyzwania zarówno dla menedżerów jak i pracowników. Oznacza ona konieczność wykształcenia nowych praktyk w zakresie zarządzania, jak i nowych nawyków zespołów.
Szkolenie koncentruje się na zarządzaniu pracą hybrydową, postawie lidera w pracy hybrydowej, motywowaniu, efektywnej współpracy, angażujących spotkaniach zdalnych oraz efektywności osobistej w pracy hybrydowej.
Dodatkowo szkolenie skupia się na tym jak wdrożyć pracę hybrydową w zespole i czynnikach sukcesu wdrożenia pracy hybrydowej w całej organizacji.
Proces
- Zarządzanie w modelu hybrydowym
- Zarządzanie pracą hybrydową
- Zarządzanie priorytetami i sobą
- Zaufanie a kontrola czasu pracy
- Efektywna współpraca w modelu hybrydowym
- Kontrakt zespołowy na pracę hybrydową
- Spotkania zdalne
- Efektywne spotkania zdalne
- Prezentacje online
- Motywacja
- Motywowanie w pracy hybrydowej
- Rozpoznawanie potrzeb pracowników
- Czynniki sukcesu
- Rodzaje rozmów zdalnych
- Zarządzanie konfliktem wirtualnie
- Kompetencje lidera w pracy hybrydowej