background

Praca hybrydowa

Praca hybrydowa kreuje nowe wyzwania zarówno dla menedżerów jak i pracowników. Oznacza ona konieczność wykształcenia nowych praktyk w zakresie zarządzania, jak i nowych nawyków zespołów.

Szkolenie koncentruje się na zarządzaniu pracą hybrydową, postawie lidera w pracy hybrydowej, motywowaniu, efektywnej współpracy, angażujących spotkaniach zdalnych oraz efektywności osobistej w pracy hybrydowej.

Dodatkowo szkolenie skupia się na tym jak wdrożyć pracę hybrydową w zespole i czynnikach sukcesu wdrożenia pracy hybrydowej w całej organizacji.

Proces

  1. Zarządzanie w modelu hybrydowym
  • Zarządzanie pracą hybrydową
  • Zarządzanie priorytetami i sobą
  • Zaufanie a kontrola czasu pracy
  • Efektywna współpraca w modelu hybrydowym
  • Kontrakt zespołowy na pracę hybrydową
  1. Spotkania zdalne
  • Efektywne spotkania zdalne
  • Prezentacje online
  1. Motywacja
  • Motywowanie w pracy hybrydowej
  • Rozpoznawanie potrzeb pracowników
  1. Czynniki sukcesu
  • Rodzaje rozmów zdalnych
  • Zarządzanie konfliktem wirtualnie
  • Kompetencje lidera w pracy hybrydowej
background

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej
i umówić się z naszym trenerem-coachem:
kontakt@coachu.pl