KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Komunikacja w zespole jest jednym z najbardziej podstawowych aspektów współpracy. Komunikacja w zespołach to coś więcej niż efektywna praca. Pozwala każdemu członkowi zespołu zdobywać potrzebne informacje. Ponadto buduje zaufanie i pozytywne relacje, podnosi morale i pozwala utrzymać zaangażowanie w zespole. Efektywna komunikacja sprzyja zarówno efektywności, jak i kreatywności pracowników. Korzyści te pokazują, jak ważne jest inwestowanie w kulturę silnej komunikacji zespołowej. Taką inwestycją może być dla ciebie udział w naszym szkoleniu „Komunikacja w zespole”.
Program
- Wpływ komunikacji na efektywność i klimat w zespole
- Dobór sposobów i kanałów przekazu do celu komunikacji
- Wpływ indywidualnych stylów komunikacji na interakcje w zespole
- Stosowanie inkluzywnego języka
- Komunikacja pozwalająca rozwiązywać konflikty
- Praktyki podejmowania decyzji
- Zapobieganie zjawisku myślenia grupowego
- Stosowanie nowych technologii w komunikacji grupowej