background

Coaching Clinic – coachingowe przywództwo

Poznaj podstawy coachingu, określ swój styl komunikacyjny
i osiągnij więcej wraz ze swoim zespołem.

“Prawdziwy lider musi mieć odwagę, aby podejmować twarde decyzje
i wrażliwość, aby słyszeć potrzeby ludzi”
– Douglas MacArthur

COACHING CLINIC – COACHINGOWE PRZYWÓDZTWO

Coachingowy program szkoleniowy składający się z części podstawowej – Fundamentals (4 moduły) i zaawansowanej – Advanced (4 moduły). Program skierowany jest do wszystkich profesjonalistów pracujących blisko z ludźmi, w tym szczególnie do menedżerów pragnących być liderami, którzy angażują, inspirują i rozwijają pracowników. Ukończenie programu pozwoli prowadzić coachingowe rozmowy, które motywują i pobudzają do myślenia. Program ma formę warsztatową, zapewniającą niezbędne minimum teorii i maksimum praktyki i jest prowadzony przez coacha z wieloletnim doświadczeniem.
Szkolenie pozwala na zdobycie uprawnień do prowadzenia coachingu menedżerskiego, które są potwierdzone międzynarodowym certyfikatem.

Program

  1. Rola lidera – coacha
  • Coachingowe podejście do zarządzania w dobie zmian.
  • Coaching jako jeden ze stylów przywódczych.
  • Korzyści i zastosowanie dyrektywnego i niedyrektywnego zarządzania ludźmi w organizacji.
  • Jak podejście coachingowe zwiększa efektywność lidera?
  • Jakie postawy lidera sprzyjają podejściu coachingowemu?
  • Jak pogodzić bycie menedżerem i coachem?
  1. Rozmowa coachingowa
  • Model Rozmowy Coachingowej jako efektywna struktura różnego typu rozmów w sytuacjach biznesowych.
  • Rodzaje pytań w kolejnych krokach rozmowy coachingowej.
  1. Słuchanie w coachingu
  • Jak słuchać, aby jak najlepiej poznać pracownika i pomóc mu w rozwoju zawodowym?
  • Jak rozpoznać i ograniczyć działanie barier słuchania?
  1. Pytania w coachingu
  • Jak zadawać pytania, aby inspirowały pracownika do samodzielnego myślenia i poszukiwania własnych rozwiązań?
  • Jakiego języka używać, aby pomóc mu w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań?
  1. Feedback w coachingu
  • Jak przekazywać feedback, aby stał się narzędziem rozwoju?
  • Jak skutecznie wyrażać uznanie podczas rozmowy coachingowej.
  1. Indywidualne style komunikacji w coachingu (PCSI®)
  • Jakie style komunikacji prezentują liderzy-coachowie?
  • Jaki jest nasz styl komunikacji, gdy występujemy w roli lidera-coacha?
  • Jak dostosować swój styl, aby prowadzić skuteczny coaching?
  1. Coaching w organizacji
  • W jakich sytuacjach i procesach stosować coaching?
  • Jakie korzyści daje coachingowy styl zarządzania – menedżerowi, pracownikom, organizacji?
  • Jakie są potencjalne bariery wdrożenia podejścia coachingowego i jak je pokonać?

DOSTĘPNI TRENERZY

LIDKA NWOLISA

Lidia NwolisaCoach biznesowy z ponad 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem. Od 2005 roku współprowadzi polski oddział międzynarodowej firmy Corporate Coach U. Jest też założycielką i prezeską fundacji Porta.
(kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

                                                BOGDAN ŁAPIŃSKI

Bogdan ŁapińskiPraktyk biznesu, executive coach, trener i konsultant zarządzania z 30-letnim doświadczeniem menedżerskim, zdobytym w Europie, USA i na Bliskim Wschodzie. Poza działalnością biznesową Bogdan prowadzi ośrodek medytacyjny.
(kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

CO MÓWIĄ UCZESTNICY

background

Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej
i umówić się z naszym trenerem-coachem:
kontakt@coachu.pl