background

Coaching Clinic Fundamentals (online)

Listopad 2022; Cena od 1900 zł (+VAT)

Poznaj podstawy coachingu . Osiągaj więcej ze swoim zespołem.
Potwierdź swoje umiejętności międzynarodowym certyfikatem.

Coaching Clinic FUNDAMENTALS (online)
Termin: 22-25 listopada 2022, godziny: 14:00 – 17:00
Prowadząca: Lidka Nwolisa
Cena: od 1900 zł (+VAT)

„Nie ma co ukrywać: o przywództwie świadczą jego rezultaty.
Skuteczny przywódca dysponuje potencjałem motywującym ludzi
do dokonania ponadprzeciętnych osiągnięć.

Jednak nie chodzi tu wyłącznie o końcowe wyniki, chodzi też o sens działania.”
– Robert Goffee

Program Fundamentals – pierwsza część programu Coaching Clinic – rozwija coachingowe podejście do kierowania ludźmi i współpracy.
Uczestnicy dowiadują się jak zastąpić podsuwanie ludziom gotowych rozwiązań przez motywowanie ich do samodzielnego myślenia i podejmowania inicjatywy. W tym celu uczą się używać takich narzędzi jak model rozmowy coachingowej, mocne pytania i efektywne słuchanie.
Szkolenie pokazuje, jak dzięki wykorzystaniu naturalnego potencjału ludzi wyzwolić w nich więcej kreatywności i inicjatywy.
Program pozwala na zdobycie uprawnień do prowadzenia coachingu menedżerskiego, które są potwierdzone międzynarodowym certyfikatem.
Coaching Clinic Fundamentals ma wygodną formę interaktywnych spotkań online (4 sesje po 3 h),
w których możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie.
Zapraszamy również na kontynuację programu – warsztaty Coaching Clinic Advanced (kliknij i sprawdź szczegóły)

PROGRAM SZKOLENIA CC FUNDAMENTALS

  1. Rola lidera – coacha
  • Coachingowe podejście do zarządzania w dobie zmian.
  • Coaching jako jeden ze stylów przywódczych.
  • Korzyści i zastosowanie dyrektywnego i niedyrektywnego zarządzania ludźmi w organizacji.
  • Jak podejście coachingowe zwiększa efektywność lidera?
  • Jakie postawy lidera sprzyjają podejściu coachingowemu?
  • Jak pogodzić bycie menedżerem i coachem?
  1. Rozmowa coachingowa
  • Model Rozmowy Coachingowej jako efektywna struktura różnego typu rozmów w sytuacjach biznesowych.
  • Rodzaje pytań w kolejnych krokach rozmowy coachingowej.
  1. Słuchanie w coachingu
  • Jak słuchać, aby jak najlepiej poznać pracownika i pomóc mu w rozwoju zawodowym?
  • Jak rozpoznać i ograniczyć działanie barier słuchania?
  1. Pytania w coachingu
  • Jak zadawać pytania, aby inspirowały pracownika do samodzielnego myślenia i poszukiwania własnych rozwiązań?
  • Jakiego języka używać, aby pomóc mu w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań?
  1. Feedback w coachingu
  • Jak przekazywać feedback, aby stał się narzędziem rozwoju?
  • Jak skutecznie wyrażać uznanie podczas rozmowy coachingowej.
  1. Indywidualne style komunikacji w coachingu (PCSI®)
  • Jakie style komunikacji prezentują liderzy-coachowie?
  • Jaki jest nasz styl komunikacji, gdy występujemy w roli lidera-coacha?
  • Jak dostosować swój styl, aby prowadzić skuteczny coaching?
  1. Coaching w organizacji
  • W jakich sytuacjach i procesach stosować coaching?
  • Jakie korzyści daje coachingowy styl zarządzania – menedżerowi, pracownikom, organizacji?
  • Jakie są potencjalne bariery wdrożenia podejścia coachingowego i jak je pokonać?

TRENER PROWADZĄCY: LIDKA NWOLISA

Coach biznesowy z ponad 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem. Od 2005 roku współprowadzi polski oddział międzynarodowej firmy Corporate Coach U. Jest też założycielką i prezeską fundacji Porta, której misją jest wsparcie tych, którzy zmagają się z wykluczeniem i dyskryminacją.

Posiada brytyjski i amerykański certyfikat coacha: Akredytację Coachingu Menedżerskiego z Uniwersytu Strathclyde i Szkoły Coachingu w Wielkiej Brytanii oraz akredytację Stowarzyszonego Certyfikowanego Coacha (ACC) z ICF (Międzynarodowej Federacji Coachów) w USA. Ukończyła studia z zakresu zarządzania w Polsce i Wielkiej Brytanii. Jest też mediatorką Non-Violent Communication.

Specjalizuje się w coachingu osób na stanowiskach kierowniczych i zespołów zarządzających, kierowaniu ludźmi w międzynarodowych korporacjach oraz doradztwie dla biznesu.
(kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia „Coaching Clinic” twierdzą, że pozwoliło im ono uzyskać:

  • Wzrost samodzielności i inicjatywy swoich pracowników
  • Większe zaangażowanie pracowników w realizację celów
  • Utrzymanie kluczowych pracowników w firmie
  • Szybszy rozwój pracowników o dużym potencjale
  • Lepszą i bardziej konstruktywną komunikację w organizacji
  • Bardziej udaną współpracę w ramach zespołów.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

  • Liderzy i menedżerowie wszystkich szczebli
  • Specjaliści HR
  • Trenerzy
  • Osoby pracujące z ludźmi w roli wspomagającej lub pomocowej
  • Osoby zamierzające postawić swoje pierwsze kroki w roli coacha
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą efektywniej rozwijać swoje zespoły.

CENA

CC Fundamentals 1900 zł + VAT (2337 zł)

Istnieje możliwość zakupu szkoleń w pakietach:

CC Fundamentals
+ sesja coachingowa treningowa (1:1)

2700 zł +VAT

CC Advanced
+ sesja coachingowa treningowa (1:1)

2700 zł +VAT

CC Fundamentals
+ CC Advanced

3500 zł +VAT

CC Fundamentals
+ CC Advanced
+ sesja coachingowa treningowa (1:1)

4300 zł +VAT

SESJE TRENINGOWE 1:1

Spotkaj się z jednym z naszych trenerów na indywidualną coachingową sesję treningową, która pozwoli Ci na przygotowanie się do samodzielnego i twórczego projektowania oraz przeprowadzania rozmów coachingowych z członkami Twojego zespołu. Otrzymasz również konkretny i indywidualny feedback dotyczący Twoich mocnych i słabych stron oraz wskazówki dotyczące doskonalenia swojego warsztatu coacha. Sesja treningowa jest świetnym elementem uzupełniającym program Coaching Clinic.

OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI

Aby wziąć udział w szkoleniu zapisz się
używając poniższego przycisku:

To szkolenie prowadzimy również w formie zamkniętej
(również w języku angielskim).
Jeśli są Państwo zainteresowani programem w wersji dopasowanej
do potrzeb Waszej organizacji – prosimy o kontakt
na adres e-mail: kontakt@coachu.pl