background

Coaching Clinic Online

Fundamentals - luty 2022; Advanced - marzec 2022. Cena od 1900 zł (+VAT)

Zapraszamy na program Coaching Clinic na dwóch poziomach:
podstawowym – FUNDAMENTALS oraz zaawansowanym – ADVANCED.

Coaching Clinic FUNDAMENTALS (online)
Termin: 22-25 lutego 2022, godziny: 14:00 – 17:00
Prowadząca: Lidka Nwolisa
Cena: od 1900 zł (+VAT)

Poznaj podstawy coachingu, określ swój styl komunikacyjny
i osiągnij więcej wraz ze swoim zespołem.

Zapisuję się teraz

Coaching Clinic ADVANCED (online)
Termin: 1,8,15,22 marca 2022, godziny: 14:00 – 17:00
Prowadząca: Lidka Nwolisa
Cena: od 1900 zł (+VAT)

Poznaj zaawansowane techniki coachingowe,
które są licencją na skuteczne przywództwo.

Zapisuję się teraz

“Prawdziwy lider musi mieć odwagę, aby podejmować twarde decyzje i wrażliwość, aby słyszeć potrzeby ludzi”
– Douglas MacArthur.

Prestiżowy program Coaching Clinic, opracowany przez dr Jeannine Sandstrom i dr Lee Smith z amerykańskiej organizacji Corporate Coach U International, Inc. w 1997, pozwala na zdobycie uprawnień do prowadzenia coachingu managerskiego, które są potwierdzone respektowanym przez korporacje na całym świecie certyfikatem. Dwa poziomy szkolenia – Fundamentals i Advanced – to w sumie osiem dni intensywnego szkolenia online, które dają zestaw konkretnych narzędzi coachingowych do wykorzystania zarówno w pracy, jak w życiu prywatnym.

Coaching Clinic Fundamentals jest jak intensywna wyprawa w góry, podczas której uczestnicy mają możliwość spojrzeć na wybrane przez siebie zagadnienia z dużo szerszej,
często zupełnie nowej perspektywy.

Program został wszechstronnie przetestowany przez wiele organizacji na całym świecie (ukończyło go ponad 150 tysięcy menedżerów i liderów.). Regularnie uaktualniany i dostosowywany do zmieniającej się rzeczywistości – jest najbardziej kompleksowym programem szkolenia umiejętności coachingowych dla menedżerów i liderów, jaki jest obecnie dostępny.

Przywództwo, które łączy twardość i dyrektywność z wrażliwością i słuchaniem, nazywamy coachingowym. Wieloletnie doświadczenia organizacji na całym świecie pokazują, że taki styl przywództwa najskuteczniej buduje i utrwala zaangażowanie ludzi.

Przywództwo to proces zarządzania znaczeniem, a coaching pomaga to znaczenie odkryć, zwerbalizować i uczynić wspólnym celem.

Coaching, jako metoda wspierania, pojawił się w biznesie w połowie ubiegłego stulecia, głównie w roli poufnej pomocy psychologicznej dla menedżera.
W dzisiejszych organizacjach stał się jedną z podstawowych metod rozwoju potencjału ludzkiego oraz decydującą kompetencję przywódczą niezbędną w zarządzaniu. Profesjonalne narzędzia coachingowe poprawiają efektywność, kreatywność, decyzyjność i realnie wpływają na zmianę zachowania zespołu i jego członków.

Coaching Clinic to esencja wiedzy o coachingu i jego praktycznym zastosowaniu.

PROGRAM SZKOLENIA CC FUNDAMENTALS

  1. Rola lidera – coacha
  • Coachingowe podejście do zarządzania w dobie zmian.
  • Coaching jako jeden ze stylów przywódczych.
  • Korzyści i zastosowanie dyrektywnego i niedyrektywnego zarządzania ludźmi w organizacji.
  • Jak podejście coachingowe zwiększa efektywność lidera?
  • Jakie postawy lidera sprzyjają podejściu coachingowemu?
  • Jak pogodzić bycie menedżerem i coachem?
  1. Rozmowa coachingowa
  • Model Rozmowy Coachingowej jako efektywna struktura różnego typu rozmów w sytuacjach biznesowych.
  • Rodzaje pytań w kolejnych krokach rozmowy coachingowej.
  1. Słuchanie w coachingu
  • Jak słuchać, aby jak najlepiej poznać pracownika i pomóc mu w rozwoju zawodowym?
  • Jak rozpoznać i ograniczyć działanie barier słuchania?
  1. Pytania w coachingu
  • Jak zadawać pytania, aby inspirowały pracownika do samodzielnego myślenia i poszukiwania własnych rozwiązań?
  • Jakiego języka używać, aby pomóc mu w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań?
  1. Feedback w coachingu
  • Jak przekazywać feedback, aby stał się narzędziem rozwoju?
  • Jak skutecznie wyrażać uznanie podczas rozmowy coachingowej.
  1. Indywidualne style komunikacji w coachingu (PCSI®)
  • Jakie style komunikacji prezentują liderzy-coachowie?
  • Jaki jest nasz styl komunikacji, gdy występujemy w roli lidera-coacha?
  • Jak dostosować swój styl, aby prowadzić skuteczny coaching?
  1. Coaching w organizacji
  • W jakich sytuacjach i procesach stosować coaching?
  • Jakie korzyści daje coachingowy styl zarządzania – menedżerowi, pracownikom, organizacji?
  • Jakie są potencjalne bariery wdrożenia podejścia coachingowego i jak je pokonać?

PROGRAM SZKOLENIA CC ADVANCED

MODUŁ I

  • Budowanie relacji coachingowej
  • Świadoma postawa czyli zmiana paradygmatu menedżera-coacha
  • Kompetencje coachingowe ICF
  • Kodeks etyczny ICF
  • Kontrakt coachingowy
  • Komunikacja w coachingu
  • Język neutralny menedżera-coacha.
  • Świadomość filtrów
  • Koło coachingowe

MODUŁ II

  • Projektowanie zmiany
  • Tworzenie celów coachingowych
  • Planowanie i wdrażanie działań
  • Zarządzanie zasobami
  • Klaryfikacja wartości w coachingu
  • Coaching through the gap
  • Uwalnianie potencjału poprzez coaching
  • Zaawansowane techniki pracy z wizją
  • Budowanie nawyków
  • Równowaga wyzwania – wsparcie

MODUŁ III

  • Narzędzia menedżera-coacha
  • Koło coachingowe
  • Skalowanie
  • Praca z metaforą
  • Przekaz coachingowy
  • Coaching perspektyw
  • Poziomy zmiany Diltsa

MODUŁ IV

  • Emocjonalny fitness menedżera-coacha
  • Empatia
  • Dbanie o potrzeby i granice
  • Model NVC
  • Zmiana ograniczających przekonań
  • Jak rozpoznawać ograniczające przekonania?
  • Pytania rozkruszające
  • Jak tworzyć przekonania wspierające osiąganie celów?

TRENER PROWADZĄCY: LIDKA NWOLISA

Coach biznesowy z ponad 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem. Od 2005 roku współprowadzi polski oddział międzynarodowej firmy Corporate Coach U. Jest też założycielką i prezeską fundacji Porta, której misją jest wsparcie tych, którzy zmagają się z wykluczeniem i dyskryminacją.

Posiada brytyjski i amerykański certyfikat coacha: Akredytację Coachingu Menedżerskiego z Uniwersytu Strathclyde i Szkoły Coachingu w Wielkiej Brytanii oraz akredytację Stowarzyszonego Certyfikowanego Coacha (ACC) z ICF (Międzynarodowej Federacji Coachów) w USA. Ukończyła studia z zakresu zarządzania w Polsce i Wielkiej Brytanii. Jest też mediatorką Non-Violent Communication.

Specjalizuje się w coachingu osób na stanowiskach kierowniczych i zespołów zarządzających, kierowaniu ludźmi w międzynarodowych korporacjach oraz doradztwie dla biznesu.
(kliknij, aby dowiedzieć się więcej)

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia „Coaching Clinic” twierdzą, że pozwoliło im ono uzyskać:

  • Wzrost samodzielności i inicjatywy swoich pracowników
  • Większe zaangażowanie pracowników w realizację celów
  • Utrzymanie kluczowych pracowników w firmie
  • Szybszy rozwój pracowników o dużym potencjale
  • Lepszą i bardziej konstruktywną komunikację w organizacji
  • Bardziej udaną współpracę w ramach zespołów.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

  • Liderzy i menedżerowie wszystkich szczebli
  • Specjaliści HR
  • Trenerzy
  • Osoby pracujące z ludźmi w roli wspomagającej lub pomocowej
  • Osoby zamierzające postawić swoje pierwsze kroki w roli coacha
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą efektywniej rozwijać swoje zespoły.

CENY

CC Fundamentals 1900 zł + VAT (2337 zł)
CC Advanced 1900 zł + VAT (2337 zł)

Istnieje możliwość zakupu szkoleń w pakietach:

CC Fundamentals
+ sesja coachingowa treningowa (1:1)

2700 zł +VAT

CC Advanced
+ sesja coachingowa treningowa (1:1)

2700 zł +VAT

CC Fundamentals
+ CC Advanced

3500 zł +VAT

CC Fundamentals
+ CC Advanced
+ sesja coachingowa treningowa (1:1)

4300 zł +VAT

OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI

„Pisząc o szkoleniu Coaching Clinic mogłabym wskazać oczywiste jego zalety jak świetny merytorycznie program, doświadczoną trenerkę, użyteczność pracy w grupie, czy też praktyczną przydatność w codziennej pracy Lidera.

Dla mnie jednak kluczową wartością uczestnictwa w zajęciach była atmosfera otwartości i szczerości, którą z lekkością wyczarowała Lidka, a którą wciąż uczę się budować w moim zespole. Wyniosłam sobie też jak dawać przestrzeń innym i jaką moc sprawczą ma wyrażanie uznania.”

Eliza Mechlińska – Członek Zarządu Get IT Dan

Aby wziąć udział w szkoleniu zapisz się
używając poniższych przycisków:

To szkolenie prowadzimy również w formie zamkniętej
(również w języku angielskim).
Jeśli są Państwo zainteresowani programem w wersji dopasowanej
do potrzeb Waszej organizacji – prosimy o kontakt
pod numerem telefonu +48 793 641 760
lub adres e-mail: kontakt@coachu.pl

Zapraszamy na inne szkolenia otwarte Corporate Coach U Poland.
W najbliższym czasie planowane są:
WEELBEING – 26-27.01.2022 (kliknij, aby poznać szczegóły)
SIŁA ZDALNEGO ZESPOŁU – 16-17.02 i 2-3.03.2022
(kliknij, aby poznać szczegóły)