Poznaj podstawy coachingu . Osiągaj więcej ze swoim zespołem.
Coaching Clinic FUNDAMENTALS (online)
„Nie ma co ukrywać: o przywództwie świadczą jego rezultaty.
Skuteczny przywódca dysponuje potencjałem motywującym ludzi
do dokonania ponadprzeciętnych osiągnięć.
Jednak nie chodzi tu wyłącznie o końcowe wyniki, chodzi też o sens działania.”
– Robert Goffee
Program Fundamentals – pierwsza część programu Coaching Clinic – rozwija coachingowe podejście do kierowania ludźmi i współpracy.
Uczestnicy dowiadują się jak zastąpić podsuwanie ludziom gotowych rozwiązań przez motywowanie ich do samodzielnego myślenia i podejmowania inicjatywy. W tym celu uczą się używać takich narzędzi jak model rozmowy coachingowej, mocne pytania i efektywne słuchanie.
Szkolenie pokazuje, jak dzięki wykorzystaniu naturalnego potencjału ludzi wyzwolić w nich więcej kreatywności i inicjatywy.
Program pozwala na zdobycie uprawnień do prowadzenia coachingu menedżerskiego, które są potwierdzone międzynarodowym certyfikatem.
Coaching Clinic Fundamentals ma wygodną formę interaktywnych spotkań online (4 sesje po 3 h),
w których możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie.
Zapraszamy również na kontynuację programu – warsztaty Coaching Clinic Advanced (kliknij i sprawdź szczegóły)
PROGRAM SZKOLENIA CC FUNDAMENTALS
- Rola lidera – coacha
- Coachingowe podejście do zarządzania w dobie zmian.
- Coaching jako jeden ze stylów przywódczych.
- Korzyści i zastosowanie dyrektywnego i niedyrektywnego zarządzania ludźmi w organizacji.
- Jak podejście coachingowe zwiększa efektywność lidera?
- Jakie postawy lidera sprzyjają podejściu coachingowemu?
- Jak pogodzić bycie menedżerem i coachem?
- Rozmowa coachingowa
- Model Rozmowy Coachingowej jako efektywna struktura różnego typu rozmów w sytuacjach biznesowych.
- Rodzaje pytań w kolejnych krokach rozmowy coachingowej.
- Słuchanie w coachingu
- Jak słuchać, aby jak najlepiej poznać pracownika i pomóc mu w rozwoju zawodowym?
- Jak rozpoznać i ograniczyć działanie barier słuchania?
- Pytania w coachingu
- Jak zadawać pytania, aby inspirowały pracownika do samodzielnego myślenia i poszukiwania własnych rozwiązań?
- Jakiego języka używać, aby pomóc mu w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań?
- Feedback w coachingu
- Jak przekazywać feedback, aby stał się narzędziem rozwoju?
- Jak skutecznie wyrażać uznanie podczas rozmowy coachingowej.
- Indywidualne style komunikacji w coachingu (PCSI®)
- Jakie style komunikacji prezentują liderzy-coachowie?
- Jaki jest nasz styl komunikacji, gdy występujemy w roli lidera-coacha?
- Jak dostosować swój styl, aby prowadzić skuteczny coaching?
- Coaching w organizacji
- W jakich sytuacjach i procesach stosować coaching?
- Jakie korzyści daje coachingowy styl zarządzania – menedżerowi, pracownikom, organizacji?
- Jakie są potencjalne bariery wdrożenia podejścia coachingowego i jak je pokonać?
TRENER PROWADZĄCY: LIDKA NWOLISA
Coach biznesowy z ponad 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem. Od 2005 roku współprowadzi polski oddział międzynarodowej firmy Corporate Coach U. Jest też założycielką i prezeską fundacji Porta, której misją jest wsparcie tych, którzy zmagają się z wykluczeniem i dyskryminacją.
Posiada brytyjski i amerykański certyfikat coacha: Akredytację Coachingu Menedżerskiego z Uniwersytu Strathclyde i Szkoły Coachingu w Wielkiej Brytanii oraz akredytację Stowarzyszonego Certyfikowanego Coacha (ACC) z ICF (Międzynarodowej Federacji Coachów) w USA. Ukończyła studia z zakresu zarządzania w Polsce i Wielkiej Brytanii. Jest też mediatorką Non-Violent Communication.
Specjalizuje się w coachingu osób na stanowiskach kierowniczych i zespołów zarządzających, kierowaniu ludźmi w międzynarodowych korporacjach oraz doradztwie dla biznesu.
(kliknij, aby dowiedzieć się więcej)
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
Uczestnicy szkolenia „Coaching Clinic” twierdzą, że pozwoliło im ono uzyskać:
- Wzrost samodzielności i inicjatywy swoich pracowników
- Większe zaangażowanie pracowników w realizację celów
- Utrzymanie kluczowych pracowników w firmie
- Szybszy rozwój pracowników o dużym potencjale
- Lepszą i bardziej konstruktywną komunikację w organizacji
- Bardziej udaną współpracę w ramach zespołów.
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
- Liderzy i menedżerowie wszystkich szczebli
- Specjaliści HR
- Trenerzy
- Osoby pracujące z ludźmi w roli wspomagającej lub pomocowej
- Osoby zamierzające postawić swoje pierwsze kroki w roli coacha
- Przedsiębiorcy, którzy chcą efektywniej rozwijać swoje zespoły.
CENA
CC Fundamentals 1900 zł + VAT (2337 zł)
Istnieje możliwość zakupu szkoleń w pakietach:
CC Fundamentals + sesja coachingowa treningowa (1:1) |
2700 zł +VAT |
|
CC Advanced + sesja coachingowa treningowa (1:1) |
2700 zł +VAT |
|
CC Fundamentals + CC Advanced |
3500 zł +VAT |
|
CC Fundamentals + CC Advanced + sesja coachingowa treningowa (1:1) |
4300 zł +VAT |
SESJE TRENINGOWE 1:1
Spotkaj się z jednym z naszych trenerów na indywidualną coachingową sesję treningową, która pozwoli Ci na przygotowanie się do samodzielnego i twórczego projektowania oraz przeprowadzania rozmów coachingowych z członkami Twojego zespołu. Otrzymasz również konkretny i indywidualny feedback dotyczący Twoich mocnych i słabych stron oraz wskazówki dotyczące doskonalenia swojego warsztatu coacha. Sesja treningowa jest świetnym elementem uzupełniającym program Coaching Clinic.